Het team van Quality Services

Bij Quality Services passen medewerkers die verantwoordelijkheid durven nemen, servicegericht zijn en actuele kennis van de markt en producten hebben. Mensen die oog hebben voor hygiëne én de klant. Onze collega’s voelen zich thuis in een open, transparante organisatie waarin eigen initiatief op prijs wordt gesteld. Maak kennis met enkele van onze medewerkers:

John, Senior Servicemedewerker Buitendienst

‘Dat het aanbod hygiëneservices zo uitgebreid is, daar had ik nooit bij stilgestaan.’

 

John begon in 2005 bij Quality Services als servicemedewerker “Voordat ik hier begon met werken was ik onderhoudsmonteur voor diverse dienstverlenende organisaties. Dat het aanbod hygiëneservices zó uitgebreid is, daar had ik nooit bij stilgestaan. Ik waste en droogde mijn handen na een toiletgang, maar over bijvoorbeeld luchtverfrissing had ik nooit nagedacht. Inmiddels weet ik dat dit net zo belangrijk is.” John groeide met de organisatie mee. Zijn betrokkenheid is daardoor groot en hij weet feilloos de weg binnen de organisatie. “Ik spring bij waar dat nodig is. Maar het meest blij word ik van servicerijden, oftewel: voorraadbeheer en onderhoud. Klanten zien ons graag verschijnen. We kennen elkaar en dat is prettig. Je komt toch bij hen over de vloer, dat moet vertrouwd voelen. Iedereen binnen ons team heeft daarom zo veel mogelijk vaste klanten.” 

 


 

Manuel, Servicemedewerker

‘Heldere communicatie en servicegerichtheid, niet alleen richting klanten, ook onderling.’

 

Sinds 2012 werkt Manuel bij Quality Services. Daarvoor had hij onder meer een eigen bedrijf in wit- en bruingoed en verkocht hij veiligheidsschoenen. Zo kwam hij in contact met Quality Services. “Ik kwam langs als accountmanager en kreeg, omdat ik even moest wachten, van een van de medewerkers een rondleiding door het bedrijf. Er werd me verteld dat ze nog personeel zochten, daarom heb ik mijn cv achtergelaten en een dag later werd ik al gebeld. Zo snel kan het gaan!” Als servicemedewerker is Manuel het eerste aanspreekpunt van een klant. “Onder meer bevoorrading en onderhoud zijn zaken waarmee ik me bezighoud. Ik vraag de klant altijd of er nog bijzonderheden zijn, zodat we à la minute oplossing kunnen bieden. Ook kleine dingen, zoals een mat die scheef ligt of een handdoekrol die op is, maak ik in orde. Hierdoor hebben klanten vertrouwen in je. Heldere communicatie en servicegerichtheid zijn belangrijke speerpunten binnen onze organisatie, niet alleen richting klanten, ook onderling.” 

 


 

Mario, Montagemedewerker

‘Klanten hoeven ons nooit te bellen, vaak zijn we dan al langs geweest.’

 

Als breed georiënteerde technisch medewerker begon Mario in 2007 bij Quality Services. “Van auto’s tot en met verlichting en sanitair. Tijdens mijn vorige jobs heb ik montage- en reparatiewerkzaamheden van A tot Z verricht.” Niet voor niets behoort Mario tot de manusjes-van-alles van Quality Services. “Samen met twee andere collega’s pak ik alles op. Van grote montages tot onderhoud en service.” Mario is specialist in het plaatsen van autocleans die automatisch toiletten ontkalken. “Aangezien spoelbakken altijd anders zijn ingebouwd, vereist het aansluiten van autocleans enige technische kennis. Wanneer installatie goed gebeurt, hoeven systemen zelden te worden vervangen. Helaas voor mij, want het liefst voer ik montage- en installatiewerkzaamheden uit. In de praktijk bezoek ik klanten vaker als servicemedewerker. Die serviceverlening is wat Quality Services kenmerkt. Klanten zeggen me wel eens dat ze het zo fijn vinden dat ze nooit hoeven te bellen wanneer er iets is, want vaak zijn we dan al langs geweest.”  

 


 

Eddy, Sales Development Manager
‘Het belang van hygiëne wordt pas zichtbaar wanneer het niet goed is geregeld.’

 

Vanaf de eerste start maakt Eddy deel uit van het verkoopteam van Quality Services. Nadat hij al bijna 20 jaar werkzaam was in de branche, zocht hij een organisatie waarin hij zijn gevoel kwijt kon. Niet alleen zijn gevoel voor hygiëne, maar ook zijn gevoel voor klantrelaties. “In mijn vorige functies miste ik de warmte van een familiebedrijf. Bij Quality Services beseft iedereen dat samenwerken loont. We kunnen alles tegen elkaar zeggen en hebben oog voor elkaars persoonlijke situaties. Zodoende hebben we op een prettige manier een soort familiebedrijf gecreëerd. Die warmte, dat gevoel, probeer ik over te brengen op onze klanten. Hygiëneservice is een low interest-markt. Gekscherend noem ik het ook wel een ‘behoeftegerichte’ markt. Letterlijk en figuurlijk. Klanten realiseren zich vaak pas het belang van hygiënevoorzieningen op het moment dat het niet goed geregeld is. Je kunt je voorstellen hoe ongelukkig je jezelf voelt als er geen toiletpapier voorradig is.”   

 


 

Bedrijfsvideo Quality Services

‘Een beter gevoel, en dat merk je!’

 

 

 

.